עורך דין דיני חברות

עו"ד דיני חברות

חברות מסחריות זקוקות לליווי משפטי במגוון תחומים, כדי להבטיח את בטחונו ושגשוגו של העסק. עורך דין דיני חברות מלווה את העסקים הללו כדי להעניק להם הגנה משפטית ברמה הכלכלית וגם ברמה העסקית, שני פנים חיוניים ביותר עבור כל חברה באשר היא. עו"ד מוניר רמאל מייצג ומלווה חברות בכל הדרוש להם מבחינה משפטית. במקרים מסוימים תפקידו של עורך הדין המייצג חברות כולל גם ליווי בעת פירוק חברה וחדלות פירעון גם כן. אם כן, תחומי עיסוקו של עורך הדין המייצג חברות מגוונים ביותר, לכן נדרש לתפקיד בעל מקצוע בעל ניסיון משמעותי ביותר בתחום והיכרות יסודית עם החוקים הרלוונטיים .

עורך דין דיני חברות – מדוע חברות זקוקות לו?

כפי שאמרנו, כל חברה זקוקה לשירותיו של עורך דין דיני חברות לאורך זמן פעילותה וגם בעת סיום פעילותה. עורך הדין ייצג את החברה בתחומים הקשורים לעובדים למשל. בחוק קבוע בדיוק אילו חובות יש למעסיקים אל מול עובדיהם. עורך הדין ידע להדריך ולהכווין את החברה כיצד עליה לפעול כדי לוודא שהיא אינה מפרה את החוק וגורעת זכויות מעובדיה. חברות רבות זקוקות לסיוע של עורך הדין בכל הקשור גם לחוזים אל מול לקוחות או ספקים שונים גם במקרה של העברת מניות ו/או מינוי בעלי תפקידים בחברה ו/או בהקמת ורישום חברה חדשה גם בחתימת הסכם מייסדים בין בעלי המניות בחברה  כך שגם אלה הם חלק ממנת חלקו של בעל מקצוע זה. אם הגיע זמנה של החברה להתפרק, בין אם בשל החלטת מקימיה ובעלי המניות או בשל חדלות פירעון, עורך הדין ינווט את התהליך ברמה המשפטית לכל אורך הדרך.

חברה אחת פנים משפטיות רבות לה

כפי שוודאי הבנתם עד כאן עורך דין דיני חברות עוסק בתחומים רבים ומגוונים הכרוכים  בצרכים המשפטיים של החברה. בדיוק בגלל זה, דרושים לעורך הדין ידע וניסיון רבים המביאים להתמחות יסודית. עו"ד מוניר רמאל בעל ידע מקיף ביותר בעולם דיני החברות, לכן יש ביכולתו לנהל ביעילות רבה את כל הפנים המשפטיות של החברה. כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מהגנה מלאה בכל פעילות חברתכם, אין ספק כי זו תהיה הבחירה הטובה ביותר לייצוג שלכם. השקעה בבעל מקצוע מיומן תחזיר לכם שבעתיים.

עורך דין דיני חברות
×

שיחת ווטסאפ