עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין לתביעות ביטוח

מרבית האנשים משקיעים ממיטב  כספם בביטוחים שונים  ורוכשים כיסויים ביטוחיים כדי להגן על עצמם ,בין היתר, מפני תאונות, מחלות קשות או אובדן כושר עבודה וכאשר  מתרחש אירוע ביטוחי בין אם תאונה או מחלה או אובדן כושר עבודה הם מחליטים לתבוע באופן עצמאי ואז הם נתקלים בסירוב ו/או דחיה מטעם חברת הביטוח המבטחת , דבר אשר גורם להם אכזבה עמוקה ומצב של ייאוש עד כדי כך שהם לעיתים בוחרים לוותר על זכויותיהם המגיעות להם מכוח הכיסויים הביטוחיים אותם הם רכשו במסגרת הפוליסה וכאמור ממיטב כספם. . . כאן המקום להדגיש כי חובה ממש חובה להיוועץ ולהיות מיוצג ע"י עורך דין   תביעות ביטוח בסמוך ככל האפשר למועד התרחשות האירוע הביטוחי וכן להימנע מהגשת תביעות באופן עצמאי משום שהדבר עלול להסב לכם נזקים כבירים , הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ,בין היתר, באי עמידה על מלוא הזכויות המגיעות לכם מכוח פוליסות הביטוח וגרימת סחבת מיותרת ע"י חברות הביטוח תוך ניצול חוסר המודעות של המבוטחים בהתמודדות מול חברות הביטוח השונות שרק מערימות קשיים וברוב המקרים הם נתקלים כאמור בסירוב ו/או בדחיית התביעה וזאת מטעמים שונים אשר יש בהם כדי להוות בסיס איתן להמשך הטיפול בתביעה ומכאן יש לייחס חשיבות רבה לפניה הראשונית לחברת הביטוח וככל שהיא תיעשה ב באמצעות עורך דין המומחה לדיני ביטוח כך אתם תוכלו לבסס את תביעתכם ולהבטיח קבלת מלוא זכויותיכם בסוף הטיפול בתביעתכם .  עו"ד מוניר רמאל מייצג את לקוחותיו אל מול חברות הביטוח ובפני ערכאות משפטיות בנחישות  ומוודא כי אכן הצדק ייעשה וייצא לאור . סיוע וליווי משפטי יבטיח כי הסיכויים שתקבלו את המגיע לכם יגדלו בצורה משמעותית  וכי תשיגו את התוצאה הטובה ביותר עבורכם .

עורך דין תביעות ביטוח – האם חובה להיעזר בו

אם הגשתם תביעה לחברת הביטוח ונעניתם במכתב דחייה, ליווי של עורך דין תביעות ביטוח יכול לבוא לעזרתכם. פעמים רבות חברות הביטוח מעדיפות להימנע מתשלום הפיצויים למבוטח בטענה שאותו אדם הסתיר מידע בעת רכישת הביטוח למשל או בשל סיבות אחרות ומשונות. חשוב מאוד שתעמדו על זכויותיכם ותקבלו את הפיצויים המגיעים לכם. עורך הדין העוסק בתביעות ביטוח ידע לומר בדיוק מה מגיע לכם, האם תוכלו לקבל זאת ומה תהיה הדרך הטובה ביותר לטעון כנגד חברת הביטוח. עורך הדין ידריך אתכם לכל אורך הדרך וימנע את דחיית התשלום בשל אי-דיוקים או אי-הבנה של הזכויות המגיעות לכם.

כיצד לבחור את עורך הדין שלכם?

מהי הדרך הטובה ביותר לבחור עורך דין תביעות ביטוח אשר יגן עליכם בצורה הטובה ביותר? בראש ובראשונה חשוב שתבחרו בעורך דין בעל ניסיון עשיר ומוכח בתביעות ביטוח. עו"ד מוניר רמאל אשר לו מוניטין מרשים בתחום זה, הוא בעל ניסיון רב בליווי מיוצגים בתביעות נגד חברות הביטוח ובפני ערכאות משפטיות. עורך דין אשר עמד כבר לא פעם אל מול חברות הביטוח ובפני הערכאות המשפטיות, ידע לבחור את אופן הפעולה המיטבי  להשגת התוצאות להן אתם מקווים ולבטח מצפים.

עורך דין תביעות ביטוח
×

שיחת ווטסאפ