כל מה שצריך לדעת על תביעות ביטוח לאומי

תביעות ביטוח לאומי מוגשות לאחר תאונות עבודה, מחלות מקצוע, טראומות שונות ועוד. הן מוגשות על ידי אנשים אשר נפגעו ולטענתם לא קבלו את המענה הנכון לבקשותיהם. מדובר בהליך מורכב שתוצאותיו הינן בעלות חשיבות רבה למגיש. משום כך, יש להיעזר בעורך דין בעל ניסיון. עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

תביעות ביטוח לאומי – במגוון פגיעות

תביעות ביטוח לאומי מתנהלות מול המוסד הנ"ל בנושאים מורכבים. במקרים רבים, הלקוחות אינם מכירים את כל החוקים הרלוונטיים לבעיה עימם הם מתמודדים. כדאי לערב עורך דין כבר בשלבים הראשונים של האירוע כדי שיוכל לתת ייעוץ מקדים חשוב. כך הוא יוכל למנוע מהם טעויות, ובמקביל, לסייע להם ביתר קלות לקבלת זכויותיהם. עורך הדין מקבל את התיק ולומד אותו לעומק. במקרים מורכבים ולקראת תביעות יש חשיבות לאיסוף מסמכים רפואיים השייכים למקרה, מסמכים המעידים על הוצאת כספים ועוד. בפועל,  יש צורך לדעת להתנהל מול נציגי המשרד בעת בדיקות וביקורות מטעמם, בהגעה לוועדות רפואיות, בהגשת תביעות נכות, סיעוד ואחרות ועוד. וכדומה. המוסד לביטוח לאומי אמור לטפל באנשים בנושאי סיעוד, נכות כתוצאה מפגיעה בעבודה או מתאונת דרכים במסגרת העבודה ועקב מחלות מקצוע וטראומות אחרות. ליווי עורך דין ימנע מלקוח טעויות ויסייע להתנהלות נכונה מול נציגי המוסד. הליווי והייצוג הנכון עשוי לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

התדיינות מוקדמת ובבית משפט

במקרים בהם, לדעת הלקוח ועורך דינו, לא התקבלו הזכויות כפי שהחוק קבע בגלל סיבות שנויות במחלוקת, תוגש תביעה מול המוסד. הרצון הוא לסיים את הפרשה דרך משא ומתן ישיר. הדבר יחסוך כסף, זמן מיותר וטרחה רבה. במידה והדבר לא יצלח, הוא יגיש תביעה לבית המשפט לצורך קבלת סעד ממנו.

שירות חשוב

עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לגבי כל מקרה, ייצוג וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

×

שיחת ווטסאפ