איך לבחור עוד מקרקעין?

איך לבחור עוד מקרקעין? זאת שאלה שחוזרת ונשנית בקרב אנשים הרוצים לבצע עסקת נדל"ן. התשובה היא כמובן, על סמך המלצות, מידע המגיע אודותיו, ניסיונו ויכולות הייעוץ והליווי שלו. יש חשיבות לעצות נכונות שלו, במיוחד בתחום המיסוי. האפקט של המיסוי יכול להשפיע רבות על כל עסקה כולל לגבי כדאיותה. עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

איך לבחור עוד מקרקעין? על סמך מידע אמין אודותיו

איך לבחור עוד מקרקעין? על סמך המלצות המתקבלות מחברים אשר היו עימו בקשר וקבלו שירות מעולה ממנו, חברים אשר סומכים על דעתם היו שבעי רצון וממליצם עליו הלאה. ניתן, כמובן, לבדוק את אתר האינטרנט שבבעלותו. אתר מושקע עם שפע של מידע מעיד על רצינות בעליו. ולכן, ברור הוא שאף ניתן לסמוך עליו כעל בעל מקצוע מיומן. צריך לזכור כי, עסקאות נדל"ן הן מהמורכבות ביותר שמתבצעות ובמסגרתן מועברים כספים רבים מצד לצד. בנוסף, שני הצדדים חייבים לשלם מיסים שונים לרשויות. יש צורך בבדיקת הנכסים לפני קנייה, לבצע את הרישום שלהם ומטלות נוספות. מכאן שעריכת הסכם וטיפול בכל המשימות הנלוות אליו הן מורכבות מאוד. העסקאות כוללות מכירה ורכישה של כל סוגי הנכסים.

משימות שונות והיבטי מיסוי

 מומלץ להתייעץ עם עורך דין נדל"ן לקראת כל עסקה מכירה או רכישת נכס. הוא יכול לבדוק נושאים שונים הקשורים בעסקה, ובין היתר, את המיסוי הנדרש לתשלום. לרוב, מדובר על מס שבח למוכר, מס רכישה לקונה, היטלי השבחה אם קיימים ועוד. קיימות מדרגות מס, פטורים שונים, חוקים לגבי המחזיק בבעלותו דירה אחת או מספר נכסים ועוד. ייעוץ מקיף יספק לכל מתעניין מידע מדויק. עורך הדין אף בודק את רישומי הנכס כפי שהם נתונים בנסח הטאבו, אם יש עיקולים, חריגות בניה ועוד.

שירות מעו"ד בעל מוניטין

עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מתמחה בהיבטי המיסוי ויכול לעשות תכנון מס מושלם. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום וישמח לשרת כל לקוח חדש.

×

שיחת ווטסאפ