מהי חדלות פירעון?

חדלות הפירעון במשפט הישראלי

חדלות פירעון היא מצב לא נעים שמגיעים  אליו חייבים (אדם פרטי או עוסק מורשה או עוסק פטור) , בכל רחבי הארץ, ומחפשים  עורך דין חדלות פירעון מומלץ  שייתן להם ייצוג משפטי הולם כדי להגיע להסדר שיקום כלכלי ולהביא ככל האפשר לשיקומם הכלכלי , תשלום החובות לנושים (מי שחייבים להם) ,להעניק להם הזדמנות שנייה ולאפשר להם פתיחת "דף חדש" ולהשתלב מחדש במרקם החיים הכלכליים  . יותר ויותר חייבים מוצאים את עצמם זקוקים לעזרה והכוונה בתהליך של חדלות פירעון ומבקשים לקבל יעוץ משפטי בתהליך פתיחת הליך של חדלות הפירעון. מדובר על סיטואציה לא קלה עבור כולם, אבל בעזרת ייצוג משפטי הולם אפשר לעבור אותו בדרך שתגן עליכם ותביא אתכם למצב המיטבי. חדלות פירעון היא מצב שמגיעים אליו חייבים ברחבי הארץ בדרך כלל בגלל התנהלות כלכלית כושלת, פשיטת רגל של עסק של אחד מבני הזוג, בעיה רפואית של אחד מבני הזוג, נטילת התחייבויות גבוהות מידי אי יכולת עמידה בהחזר ההלוואות, פיטורים של אחד מבני הזוג או קושי בהתמודדות מול יוקר המחיה שרק הולך ומחמיר במדינת ישראל. ברגע שמקבלים ייצוג משפטי הולם אפשר להציג בפני הרשויות הרלוונטיות את הקושי להחזיר את החוב ולהתחיל תהליך של חדלות פירעון. "מוניר רמאל- משרד עורכי דין" ישמחו לעמוד לשירותכם

חדלות פירעון הוא מצב בו חייבים אינם יכולים לשלם את חובם. מדובר על מקרים בהם כבר נקבעת החלטת בית משפט וקיים קיים פסק דין לטובת הנושה. במקרה כזה, לשכת ההוצאה לפועל היא אחראית לאכיפתו ומימושו. במצב שנוצר יש צורך במציאת פתרון לבעיה. עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

חדלות פירעון – לצד שיקום כלכלי

חדלות פירעון  הוא נושא החייב להיות מטופל על ידי עורך דין מנוסה בתחום. הרצון והצורך הוא גם לשקם את החייב כלכלית כדי שימשיך בשגרת חיים סבירה. חייב אשר חובותיו גבוהים מסך כל נכסיו  אינו יכול לעמוד בתשלומים. המצב הבעייתי יכול להימשך לאורך שנים רבות ללא מוצא. יותר מכך, תמיד קיים סיכוי אמיתי להגדלת החובות עקב קנסות, ריביות ועוד.  החוק מודע לכך ומאפשר לו להיחלץ מהבעיה. תהליך חשוב ראשוני הוא ניסיון להגעה להסדרי נושים. הנושה מבחינתו נמצא אף הוא בבעיה וחשש כי מסתבר לו שסביר שלא יוכל לגבות את מלוא חובו. לכן, גם הוא יכול לבקש להתדיין על המצב מתוך כוונה לנסות להציל חלק ממנו. בנסיבות אלו מתקיימים דיונים ומשא ומתן בין שני הצדדים כדי להגיע להסכם מסודר. מעורבות עורך דין מנוסה במשא ומתן חשובה. הסכם כזה חוסך פתיחת הליכים לצורך הגשת  תביעה לבית משפט הכרוכה בהוצאת כספים, בזבוז זמן וטרחה מרובה.

דיון בבית משפט

במידה והם אינם מצליחים, יש להגיש צו שיביא להליך  מסודר אשר את תוצאותיו יקבעו בעזרת בית המשפט. התהליך מתחיל בהגשת בקשה לבית משפט, ובמידה והיא מאושרת ימונה נאמן שתפקידו לבדוק את מצבו הכלכלי של החייב. ממצאי הבדיקה מהווים את הבסיס להוצאת צו שיקומו כפי שנקבע בחוק.

שירות מקצועי

עו"ד מוניר רמאל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ניהול משא ומתן מול נושים, ייצוג, וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות, וכן, ממתן שירות מקצועי ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדו ולשרת כל לקוח.

×

שיחת ווטסאפ