המורכבות של דיני ביטוח

דיני ביטוח הינם מורכבים ומתייחסים רבות לפגיעות באנשים בסיטואציות שונות. כך תאונות עבודה, דרכים, מחלות קשות ועוד. אחד הנושאים המשותפים לכל המקרים האלו הוא העובדה שיש לפצות את הנפגעים. המוסד הראשון והעיקרי שאחראי לכך הוא הביטוח הלאומי. עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

דיני ביטוח – מורכבים מאוד

דיני ביטוח הינם מורכבים מאוד, ולכן, מומלץ לכל מי שנפגע בצורה קשה לקבל ייעוץ מעורך דין מנוסה בתחום. הייעוץ הראשוני חשוב מאוד מאחר והוא עשוי למנוע טעויות של נפגעים אל מול המוסדות השונים – מה שיקשה מהם בעתיד לעמוד על זכויותיהם ולדרוש פיצויים הולמים. ההשפעה של תאונה חמורה או מחלה קשה חורגת מהנושא הרפואי ועלולה להשפיע רבות גם מבחינה כלכלית ונפשית. המוסד לביטוח לאומי מחויב לתת פתרונות ותשלומים לנפגעים וכך גם חברות ביטוח פרטיות המבטחות ביטוחי חיים. התהליך מול הביטוח הלאומי כולל התדיינויות והופעות בפני וועדות רפואיות. וועדה יכולה לפסוק על נכות קבועה לכל החיים אשר תזכה את הנפגע בתשלומי כספים שונים. עורך דין ייעץ לשמור מסמכים רפואיים, את פרטי האירועים, מסמכים כלכליים ועוד. הוא ימליץ להימנע משיחות מיותרות עם נציגי חברות הביטוח הפרטיות המבטחות. לכל אמירה שגויה עלולה להיות השלכה קשה על תביעה עתידית.

טיפולים בפועל

טיפולי עורך הדין אמורים להיות חשובים בעת המחלוקות הצצות. כך גם מול קרן הפנסיה המבטחת, חברת הביטוח שהנפיקה את ביטוח החיים ועוד. הם יכולים להתנהל בשיטות שונות. במשא ומתן, בהתכתבויות, בפגישות פנים מול פנים. במידה ותביעות הלקוח אינן מתקבלות וכאשר הצדק, לכאורה הוא עימו, אזי הוא יכול גם לפנות לבית משפט כדי לקבל ממנו סעד. הצלחה תזכה את לקוחו בכספים למחייה ושיקום רפואי וכלכלי.

שירות ממשרד בעל ניסיון

עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לגבי כל מקרה, ייצוג וליווי ככל הנדרש. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

×

שיחת ווטסאפ