מה המשמעות של דיני עבודה

דיני עבודה מסדירים את מערכות היחסים בין המעסיקים לעובדיהם. ממשלות ישראל לדורותיהן חוקקו את החוקים ועדכנו אותם מעת לעת ובהתאם לצורך. עורך דין המנוסה בתחום מטפל בתיקים של עובדים מול מעסיקים ולהיפך, מול המוסד לביטוח לאומי וכדומה. הייצוג נעשה בבית המשפט אבל גם מחוץ לכתליו. עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע מקיף.

דיני עבודה – תביעה בגין הפרתם

דיני עבודה חלים על נושאים ותחומים שונים בתחום התעסוקה. עורך דין מנוסה יכול לפתור בעיות רציניות עבור כל לקוח. כדאי לקבל ממנו ייעוץ כבר כשברור כי קיימות הפרות זכויות מהותיות מצד אחד כלפי השני. עורך דין המקבל את התיק יכול לזהות אם יש בעיה אמיתית ולהמליץ אם להתחיל בתביעה או לוותר. לעיתים אין עבירה על החוק – כפי שנדמה ללקוח, במקרים אחרים הנזק הכספי אינו רב ו/או הסיכוי לקבלת כספים נמוך וכן הלאה. התיקים הנפוצים והנידונים ביותר הם בשל פגיעה בזכויות העובד מצד המעסיק. זאת, עקב אי תשלום שכר על פי החוק, פגיעה בזכויות סוציאליות, פיטורין שלא על פי חוק, ו/או אי תשלום פיצויי פיטורין ועוד. מעסיק יכול להתלונן כי עובד גרם נזק לעסק שלו בשיטות שונות כולל העברת מידע למתחרים, רשלנות במזיד, אי דיווח נכון של שעות עבודה ועוד.

ייצוג בבית דין לעבודה

ייצוג בבית דין לעבודה היא אחת המשימות המורכבות ביותר. לרוב, ינסה עורך הדין להימנע מכך וירצה קודם לסגור את הנושאים הכספיים על ידי משא ומתן ועוד. אם הדבר לא עולה בידו, הוא יגיש תביעה ויטען לטובת לקוחו. הוא יציג מסמכים, יביא תקדימים משפטיים ויצרף מסמכים אחרים המצדדים בטענותיו. הצלחה תחזיר ללקוחו את הכספים המגיעים לו.

שירות מקצועי

עורך דין  מוניר רמאל עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי בליווי יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ייצוג וליווי לאורך כל התהליך ועד להגעתו לסיומו המוצלח. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, וכן, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת כל לקוח נזקק.

×

שיחת ווטסאפ